Saturday, September 24, 2011

meleleh leleh

tajuk macam scary je... bisa membuat orang keliru.. hahaha.. aku dok confuse nk tulis title apa. tajuk ni penting ok. bak kata cikgu BM aku, tajuk ni membawa maksud mendalam dalam karangan kamu. kalau tajuk best, seronok saya nk marking nanti..

baik cikgu!

sekarang aku ada masalah kesihatan la. dosa byk sgt nih. sbb tu Allah kasi sakit. org kata sakit tu adalah salah satu cara Allah nk bersihkan dosa kita.. tak relevan??? relevan ok! bila sakit, baru mulut sebut Allah, Allah.. baru teringat mak. baru nk call mak, nangis2 mengadu domba.. cisss

eh, cakap pasal mak nih, adoiii.. ada misunderstanding la.. aku dok galak post kat fb pasal aku demam n selesema. pastu tambah rencah kene admit kat hosp.. padahal, aku reka2 je. hosp mawar stands for kolej mawar yg aku duduk sekarang nih. blok 2A tingkat 5, bilik 51 katil B pon adalah kolej aku.. pastu sepupusepapat baca status aku, terus kabo kat mak. kelam kabut mak aku..
sorry mak.. angah taknak gtau angah demam sebab taknak kasi mak riso..

aku nih sambil taip sambil tarik hingus. adoii gile keji..

tisu umpama nyawa