Saturday, September 10, 2011

tempat kediaman baru


ni la kediaman baru aku. 2B bermaksud bangunan blok 2B,05 bererti di tingkat 5, 51(B) adalah bilik no 51 katil B. katil B sebelah tingkap je. aku ada seorang rumet je, sebabnya bilik ni muat untuk 2 penghuni sahaja. harga bilik ni ialah RM420. mahal??? fuhh, murah la bagi aku kerana aku anak orang kaya duduk 6 bulan beb. sekali ngn bill elektrik sama bill air. dah la ada wifi. tak termengah mengah nk naik turun bilik kerana ada lift.

view dari tingkap aku study ni ialah pusat sukan and padang bola.. woot woot..

bilik ni ada cermin besar. sia sia je aku bawak cermin besar aku. ':/

rumet aku tak kenal lagi. hanya tau dia dari Melaka SAHAJA.. aku kuar bilik, dia masuk bilk.. begitu la kami. ni pon dia takde. p ronda2 shah alam mungkin, aku sorang2 je.. ;(

bosan!