Friday, September 23, 2011

jugdemental

eh, matluthfi, aku pinjam sat noh hang punya title vdeo..
sat nih aku promote vdeo hang...


eh, tadi ada org ketuk bilik aku nak melawat aku. without salam n time betol2 aku salam kekiri time maghrib. sentap mak tau tgk dia terjenguk depan pintu.. anak sapa dok dtg maghrib2 nih

dia: weh, kenal aku tak????
 blurrrrr
dia: kenal tak????
setting otak.. oh
aku: oh,, kenal... weh, kamu pon dok sini ye...

salam2 kiss2 and kasi virus flu sikit



sapa dia yg aku maksudkan???? budak sek lama. dia aku just kenal gitu2 je time dok sek tek dulu. dia budak elect. aku budak civil. mmg aku tak sangka dia boleh recognize aku. hey, for your information, kat sek dulu, aku gile mandorm (tak active at all), kwn aku adalah budak kelas aku jer atau lebih tepat geng aku yg berlima tu.. aku, ein, fara, malina serta ezan je.. dah la time sek dulu aku putih #tipu, muka takde jerawat #gantitakdedengnkurang tapi for sure maintain cantik #cengkerik...

lepas peristiwa ini, aku telah dapat conclusion baru iaitu  farhana yusoff is visible jugak.. hahaha.. aku selalu pikir, takde org kenal aku sebab aku bukan jenis meriah to stranger. aku bukan friendly and the starter of conversation to new people.. kdg2 aku just jawab sepatah sebab aku takut mereka meraka terguris hati.. maklumla, kenal baru kulit, isi belum masuk lagi.. sat g buatnya meleleh air mata dorang cos my lawak, tak ke kelam jadinya..

sebabkan judgmental negative terhadap kepopularan diri sendiri, aku selalu play safe.. agak2 nampak cikgu sek harian kat pasar malam, aku melencong bahagian lain. tak bagi terserempak. atau aku buat tak tau je.. biadap kan?? hehehe.. segan la kalau aku tego, tapi cikgu tanya, kelas mana ha??  aku belajar sek harian ni sampai form3 je kot, pasti migrate to technician school.. please ye, budak2 form1 until form3 ni bukan dikenali. lainla ko form 4 o form5, sure cikgu kenal sebab time tu ko yg handle activiti sek..

eh, lupa.. kadang2 aku just melemparkan senyuman manis bila nampak cikgu/ustaz/tazah.. agak2 cikgu2 start tanya aku,terdetik dalam hati oh aku dikenali.

so, pasnih aku nk tukar presepsi terhadap diri sendiri..
farhana yusoff is popular..
shut up cengkerik


eh,
p google sendiri la video mat luthfi tu..
apa pulak nk suruh org popular search kan
pleaseeeee...