Monday, July 19, 2010

masalah mereka

semalam i call you, u x answer!

eeh, ternyanyi lak! semalam kawan aku kol up to 0030! menangis teresak-esak. i thought dia main2. aku pon wat la statement maut. "xyah nak berlakon ek, sepak kang," but she keep crying,, tetiba sunyi, then bunyi sayup2 tangisan seperti bayi langsuir!.ok, betol la tu dia menangis. serius aku xdgr pape except problem and kawan.
so aku cakap, telefon sat g, aku nak ke toilet jap
*gile x concern langsung*  ;)

she call back with normal voice. sedirect selling aku ask, nangis btol2 ke berlakon?? dgn nada bengang dia reply"nyok, btol la aku nangis, soalan gilak"  dush, ambik kau, kan dah kene maki!! so berlaku la sesi luahan perasaan maki hamun


bla

bla

bla

bla

secara ringkas story kawan aku nih ialah ex dia xmahu dia hidup senang, keep kacau walau si jejaka sudah ada pengganti. he doesn't want his ex bahagia mahupon berkawan dgn mana2 laki.

susah btol dapat ex macam nih. gelaran yang sesuai bagi si jejaka ialah............
muhd gila talak bin physco!
sebab kau lah tido aku berkurang 2 jam, tahu x???
arghhhhhhhhhhhhhh
cisi punya olang!