Sunday, July 18, 2010

perlukah???

ini entry emo!

yes, aku amat emosi sekarang! ade si jejaka merenggut emosi kuh! cittt.. xleh bla. cik abang sayang, kadang2 kita kene learn cara2 nk tegor org. sebijak mana pon kita, setinggi gunung himalaya pon ilmu kita, kalau xpandai nak sebarkan,, SGT xberguna ok.

kenapa cik fanna nih sgt celupar!

kerana aku amat pantang org yang menggunakan bahasa agama dalam mengattack org lain. ya, attack. its more tu attack!bkn advise ataupon kata2 membetulkan kesilapan.

alkisahnya, kawan baik brasiah kuh meng4ward msg kat fb. ala, msg agama2 tuh yang at the last words tulis
*SILA SEBARKAN KEPADA ___ ORG JIKA ANDA SYGKAN ISLAM*. ok, aku admit, mmg aku xkan baca sebarang msg macam nih samada di mana2 ruang pon! aku SGT xpercaya! kerana kwn aku nih sebar kat ramai org, she got a feedback from someone yg "seen" really care with that. he told that its just yahudi's play! ok,,aku rasa he is someone yg baik hati kerana memberi teguran,, but,, the next feedback amat kejam punya ayat!mocking style! 

aku pon mula nk jdi sailormoon penjaga keamanan. aku reply kat cik abang sayang bahawasanya apa yg dia write mmg btol, tapi jgn la letak dalam ruang public sebegitu. sgt xpro la abg sayang! cik abang sayang, bukan semua org matang dalam tindakan mahupon fikiran, tersasar sedikit landasan itu lumrah hidup! NAIF dalam mainan hidup. cik abang sayang juga NAIF. maybe cik abang sayang memiliki jumlah ilmu yang tinggi dari kami, namun kami juga insan biasa, silap kami SILA tegur dgn cara hemah,, 

bkn aku xleh ditego. aku juga sukakan ilmu. ilmu membawa kita a step ahead. ape yg cik abang sayang cakap mmg 101% true. cik abang sayang pon kenelah belajar terima teguran. bkn nk perlekehkan tapi nak kita kongsi sama2 ilmu yg kita ada. JGN guna ilmu kita untuk pointing kesalahan kecil org lain!

please please please kamu jgn nakal!

kecian kawan aku, ! xpasal2 emo malam nih. mesti xdapat tido lena! rasa bersalah menggunung-gunung, malu berkoyan-koyan. ini semua kerana kata2 cik abang sayang tuh lah.

::  ilmu is the map of journey, dont use the ilmu to be the leader in the journey  ::