Friday, July 23, 2010

jiwa celaru

*crying inside*

sgt xphm dgn peel manusia

you r not a good bf if u keep sorok aku dlm hubungan korg!
dammit!!!

pemberitahuan!
attention please,,,

aku bkn org ketiga
aku cuma kawan!

kau yg cari aku!
kau yg chat dgn aku!

kau yg always ask me bout everything to know girl deeply supaya hubungan kau ngn awek kau berkekalan!
kau yg always said that you what be a good husband for her

kita rapat hingga share everything
tapi kita hanya kawan

tapi when you do like this,
i feel like im your mistress 
kekasih gelap kau yg hubung di belakang awek kau!

beb, 
aku confuse!
kau tgr aku d ruang chat!
never in my profile!
when i comment your post, kau seperti kau
when i offline, you will delete everything comments from me!

bila kita bergayut tgh2 malam,
cerita bahagia kau halwa telinga aku!
i know her from your story,
when aku ckp kenalkan aku pada dia,
kau akan membisu!!

knp nk sorok aku???
make it clear,,

KITA HANYA KAWAN!!!


pantun utk kau

terima kasih daun keladi,
aku benci kau hari2.