Monday, June 7, 2010

gathering

bende yg palinnnnnnnnngggggg aku suka,,
family's gathering
bahagia beb,,
semalam 5 families bertandang dirumahkuh,,
tiada acara penting pon,,
tetapi inilah instinct arwah haji said punya keturunan,,
mmg akan ada kebetulan begini,,
no org luar at all
best2,,
masak2 n makan2 n sembang2 n mengarut2 
para ibuk2 n gadis2 jelita ayu menawan akan memenuhi dapur,,
para bapak2 n teruna tang tang tang akan bersosial di luar rumah,,
kanak2 ribena akan memarathon dan membuat acara bebas,,
mmg superb r beb,,
kadangkala terdengar jeritan aku siibu tiri "jangannnnnnnnnn"
bahaya betol bdak2 nih,,
aku wat rendang baru tahu,,

perbicaraan bg berkromosom xx lebih tertumpu kpd alam mistik,,

jeng jeng jeng
sepupu kembarku ingin melanjutkan kaki pelajaran ke melaka
kolej RISDA,,
cancel nk jd pramugari katanya,,
sok sek sok sek,,
keluar cerita hantu di kolej itu,,
perihal akan saka,,

ceritanya bermula,,
si atuk sgt sygkan cucunya,,
xakan membiarkan cucunya jauh tanpa pengawasan family,,
jd saka ini dibekalkan,,
saka jenis apakah???
POCONG,,
ala,,
si bungkus yg lompat2 tuh,,
seram pulak aku time menaip nih,,
kerana si cucu xreti nk jg pemberian atuk,,
tersilap mentera,,
saka itu telah terkeluar dri botol,,
so,,
semua warga kolej nampak kecuali cucu itu,,
dimana ada cucu di situ ada P***NG 
bak isi ngn kuku,,
bak irama dan lagu,,
mmg penjaga setia !

suspens kan???
hahaha

aku=atuk pon, xde bende lain ke nak kasi
kakumi= rendang xde,, tu yg kasi saka tuh,,
mak= nasib baik cucu dia bjr kat melaka je, kalau oversea, beku pulak pocong tuh, dah xleh lompat2
linda= btol tuh makngah, nanti pocong tuh kene pakai baju sejuk pulak,,
makcu= dapat pocong naik flight

seisi dapur hingar dgn kelak tawa,,
kisah seram bertukar jd lawak

kawan2,,
ini mmg cerita benar,,
cucu itu se kg ngn aku,,
atuknya duduk bagan serai,,

xthn tgk muka cover cool linda, she's very cuak utk study d situ,,
relax la beb,,
semua ipt ada kisah2 seram,,