Friday, June 4, 2010

contest lagi

kali ini saya sertai contest photogenic
mari kita lihat either genic o gedik 
*********************************************
knp saya choose pic nih???
krn saya suka dgn environment nih,,
study di uitm arau,,
the lame arau,,
sgt xbest bg mereka yg kaki jln,,
tapi bg saya,,
as long as ade org yg saya leh mingle around,
share story n gossiping
walaupun se'lame' tempat itu,,
ia tetap membahagiakan,,
pic ni d ambik di ktmb arau,,
menuju ke alor setar,

pic ini amat pure,,
no edit2,,
sgt natural beauty ;p
knp pic ini saya anggap photogenic???
krn pic ini hanya disnap melalui camera hp muarahan
hp sony ericsson bercost rm400++
tidak digunakan lumix,nikon o dslr

saya ingin menjemput kawan3 turut serta
2. nain     

sekian terima kasih~~
opss lupa,,
mahu tahu lebih lanjut mengenai contest ini,,
sila klik perkataan fanna comel ini
tq