Tuesday, June 8, 2010

kahwin

this entry bkan dari kesimanbungan entry cik akma mahupun cik adila, entry ini terbit dari post aku di fb. my posting mendapat feedback yg superb la,,

jika cerita kawen,semua semangat, ;),, aku pun suka jugak kawen2 nih. sape xsuka kawen kan. bak kata org ramai, kahwin itu syurga dunia. nikmat dunia,. so, ape guna hidup kalau xkahwin. tapi aku lagi suka cerita akan tanggungjawab, commitment,keserasian life after married. aku xcukup matang tuk galas all of that. sgt xmampu lagi. keperluan hidup aku pon masih ditanggung oleh parent aku serta pinjaman ptptn. so, i still a baby in my family. fikiran utk kearah itu amat jauh bagi aku,

but i still a young teenager girl. ordinary teenager. impikan kisah cinta bak fairy tales. menanti si charm mahupun pendekar gagah perkasa bak hikayat melayu.menyelamatkan sang puteri dari cengkaman ahli sihir yg kejam. membebas si puteri dari kurungan. itu mmg impian semua gadis normal.

namun, its just bedtime stories. kene berpijak dibumi nyata la beb. xde insan yg sempurna dan xde langsung insan diluar sana yg akan memenuhi semua ciri2 jejaka/gadis idaman anda. tapi biarlah ketidakkesempurnaan pasangan kita mengcompletekan ketidakkesempurnaan kita. that's life!

kpd rakan2 aku yg bakal mendirikan rumahtangga, SELAMAT PENGANTIN BARU. jgn kecil hati dgn post aku di fb. xterniat ok. aku post itu utk mereka yg masih bersekolah ok!