Wednesday, December 19, 2012

kesibukan

tadi
time nk naik lif
dengar 2 sahabat ni bercerita

A: mak aku msg "anak mak ni, sejak masuk u, lupa mak ye". aku menangis.
B: week ni kan kita busy. aku pon tak sempat nak call

***************************************************************
benda sama terjadi cuma mak tak msg je

hari tu, sibuk nk select supervisor for final project
dengan website cam haram
stress
plus
double stress sebab kene hadap subject Research Methodology

mak call in the middle of stress-ness

pick-up
mak tanya buat apa
cakap
"mak, busy2, nanti angah call balik tau"
tutttt

cengkerik

rasa bersalah.

kau baru belajar, nk busy2 sampai tak boleh jwb call mak kau!

serius marah diri sendiri.

malam tu call mak balik
knp tak call immediately??
mak bukak kedai/gerai makan.
businesswomen!!!

negative charge all gone.


ALLAH, kalau aku tak boleh jd anak yg baik, jauhkan aku jadi anak derhaka!


ye,
saya sudah besar!