Monday, September 17, 2012

belajar lagi?

peace be upon you.

trilogi balik cuti 1 malaysia.

sebagai orang yang sangat manja dan dependent, kompem kompem la aku si pemalas naik bus, mencari saudara mara sepupu sepapat untuk disusahkan. ahaks..

disebabkan dulu, aku kerahkan keringat tolong majlis kahwin abang ude, he owed me! so, aku menumpang la dia. disebabkan wife dia sakit badan, kami stop RnR rawang. untuk membunuh masa (kill time), he ask me samada nak sambung master o kerja. me, sebab muak tgk buku, tanpa ragu ragu jawab "angah nak kerja, malas dah study". tegas! but dengan lembutnya, dia nasihat, sambung study.

sampai rumah sepuluh setengah malam.

tido

esok hari, jalan2 rumah mak cu

makan2 maruku raya sambil tgk tv. makcu tanya, bila habis belajar? satu tahun setengah lagi. pastu dia kira kira tempoh belajar aku start from dip untill degree. 5 tahun setengah! and makcu cakap, "mak aiiii, tua belajar je!" sentap! lagi sentap bila ditanya," keluar u nanti kompem ke dapat kerja?" ye, sekarang aku perabih duit makpak aku. yeee

perjalan balik semula ke shah alam.

dalam kereta, sembang sembang dengan abang cu. yes, saudara mara aku bersepah! :p
soalan yang sama again. tapi dia pon suruh sambung master, then, phd. he said Dr Nabila such a good name. telan air liur


me?
?
?
?



taktau la