Wednesday, November 23, 2011

oldskool

topic kat twitter : what i ware now

teringat zaman baru nk up dolu dolu. time handphone melekat kat tangan. malam2 busy beb.. lyn msg, calling... mak aiii hot stuff u! time tu 2 abang sukan mai kat i. 2 2 jenis wakil negara/negeri.. hebat tak?? TERIMA KASIH kawan2 yg termenjerumuskan aku dalam perkenalan ittew.. adakah ini cinta?? #boboi... :)

apa kene mengena ngn topic twitter???
 
topic ni ingatkan aku time zaman jahiliiah tu, soalan pihak sama "awak pakai baju kaler apa ha malam ni?" jawapan aku senang je"baju tido la, dah malam kan." yg sorang pulak tanya "rambut awak panjang mana?" aku reply "eh, tak ngantuk ke??" hahahahah...
walaupon time tu zaman aku  nk up, soalan macam nih mmg annoying gile bagi aku.. soalan macam nk scan aku tu.. sat g hang dok imaging aku beraksi panas pulak... euwww...

tapi dalam2 aku kaber tu, terserlah la jugak kebodohan aku.. bila pikir2 balik, adoii malu nya.. macam nk delete je apa yg aku lakukan.. time tu malam jumaat, pihak belah sana call. aku ni mmg bangsa burung hantu, tido lambat eventhough esok kelas pagi, sembang punya sembang (note: sembang aktiviti siang tadi)

dia: eee, sukakan taknak jawab betol2!!
aku: hahaha, soalan merapu.
dia: kalau kita kawen, siap la kamu malam2 jumaat nih!
aku: knp??
dia: malam jumaat, org buat apa??
aku: baca yassin (spontan plus yakin). tadi baru je baca. note: aktiviti wajib kolej malam jumaat
dia: HAHAHAHA...

endcall sbb kredit dia habis..

esok aku tanya kawan aku, knp ngn malam jumaat??...
 

SERIUS malu weh....
time tu time aku diploma...