Monday, August 8, 2011

saya anggun berbaju kurung

phewwww...
amacam tajuk entry, sgt mendabik dada! ni semua garagara terpengaruh ngn cik rumet. cik rumet ada masuk contest. so, sebagai seorang yg pendengki, maka haruslah aku join sekali. hey cik rumet, hang igt hang sorang ja anggun berbaju kurung plus kek sedap tu;terliur aku, cheq pon anggun jgk  tau. oh cik rumet, i miss u such damn la T_T..

kesat air mata, hembus hingus..

back to the point,,
penganjur contest ni bernama en kucing. kenapa kucing??? maybe dia pencinta kucing kot.. korang nk tau more pasal contest nih, kelik je kat gambo bawah nih, zasss terus ke blog mamat kucing tu



so gambo yang jadi taruhan aku tuk challenge cik rumet is..
*drumroll*


gambo ni adalah sempena sambutan hari raya semasa aku berumur  20 tahun kot. tak ingat la. kolej/asrama/kediaman anjurkan. time nih aku masih lagi student of uitm arau.. tempat dia kat dining je pon. tapi xpe sebab time tu makanan sangat sedap dah sangat banyak.. keluar duit pon plusminus RM10 je tapi makanan sangat la wallah!!!  harusla seronok.. jimat dan kenyang

tu la alkisahnya..
so en kucing, kedip2 mata, main2 tangan, boleh menang tak???