Monday, July 18, 2011

moment/kembali ke tempat belajar


malam kepada rabu aku sampai ke negeri ini. smooth je travel. agak2 nervous nk jejak bumi indah nih. sampai je jam 7.30 malam. sebab dah 2 bulan dok memerap kat rumah, lenguh sum sum aku beb. perghhh,, concentrate anlene kene minum nih. baru dapat tulang si michelle yeoh tu *aku bantai je eja nama amoi nih*. makcik zulina sampai mabuk2 bus lagi. nasib baik makcik adila sampai awal. menginap la kami kat rumah makpak dia. sbb malam tu ada nightmarket aka pasar malam, maka jom kita balas dendam makan lokchin. hanya ada di perlis sahaja! gambar?? sila google! dendam la sgt, padahal beli 2 cucuk je. ambik yg pedas tu. leleh2 air mata..

day 2..

selesaikan urusan uitm nih. nk cut nama. so, travel la kami 1 uitm arau. memori sungguh. nampak bangunan ni, terkenang kisah tu. nampak library, igt new zealand. tgk kolej, ingat moment lepak2 sambil perhati anak2 RS yg berderet tu. sayu ok. SAYU. 
T_T

malam tu dapat news gempak pasal one of budak hitam. 
saat tu aku realize, takdir kita cukup lain2. 

day 3..

makcik ni ajak panjat bukit. dia siap2 tanya aku "hang gayat x nabila??". aku si belagak sombong berkata dalam hati "apa hal minah nih, igt aku kecut sgt ke??!! Grrrrr". pagi2 lagi dah gerak. nk daki bukit katakan, xnak nk p tengahhari rembang pulak!! tapi hujan renyai2 pulak. jadi melencong p pekena roti canai banjir.. lepas perut dah sengkak, cuaca dah ok, terus laksanakan plan. HELL. perghhh CURAM beb. sepanjang jalan aku mengucap. lain kali aku xnak p dah!!!

ni la tempat lisa surihani belakon dalam jgn pandang belakang congkak..

3 thun aku kat perlis. time nk potong nama, baru aku jejak bukit nih..

petang tu pulak, igt nk layan TASOH LAKE RESORT. tapi xboleh masuk sbb ada rombongan berkursus. melencong la p gua kelam. sbb dah nk magribh, dok lepak gitu2 je. 








malam pulak p MAI CAFE, layan steamboat sambil goyang2 kaki nk halau nyamuk. 


day 4..

jam 9.30, bertolak dari kangar ke ipoh. elok je nk masuk highway kedah, bus rosak, so delay 2 jam. sgt SERONOK. pinggang semakin reput





p/s: link
p/s: you, i harap you kuat dalam setiap penjuru problem.