Thursday, June 23, 2011

fuh kiri fuh kanan *sambil pakai mask h1n1,,kat tgn ada mop, bulu ayam.*

tibalah saat aku mencemar duli...

lama gila aku tinggalkan blog nih.. dah jadi sarang segala haiwan2 buas gamaknya.. lantakkan.. dulu kata blogspot nk clean segala2 blog yg x daftar under gmail.. berdebardebar mak sign up tadi. ingat jadi mangsa opss bersih tadi.. SELAMAT 

nk end up entry apa ni???

salih yakcob cukupkan kuata???
x sanggup!!!! tapi bini2 dia cun2 beb...



abg seth si perogol hensem???
LAPUK



video seks pemimpin negara???
sebab aku x reach tahap layak mengundi lagi, wa tak layan isu2 politik nih..



anonymous hacked laman sesawang kerajaan??
aku pon jenis celik2 sebelah mata je pasal iT ni. daripada aku bukak pekung didada.. baik aku senyap je..




seorg lagi kawan aku kawen hujung bulan ni??
cukup2 aku rasa terhina sekarang.. ;(( 
terasa seperti kau di puncak gunung himalaya, aku masih dijalan raya.. 




myvi lagi best???
mendera perasaan sendiri ok! SENTAP





so, makanya end up with nothing.. hidup sgt tak terduda,, eh, terduga