Wednesday, August 11, 2010

ini cerita semalam punya

korang pon tahu kan
selasa je mesti aku post pasal survey activity!
tapi hari nih aku post hari rabu,,
wawawawa
semalam aku n geng ukur2 contour kat ACADEMIC HEIGHT!
sambil2 tuh menikmati pemandangan indah arau dari atas bukit!
layan2!

actually itu hanya angan2!
xde mase nk rest2!
all the time just do the work!
penat mak tau!
nk tercabut kaki and patah pinggan i!

menyampah mak!  

perasan x,
mesti aku pegang staff
aen said fanna asyik2 tukang pegang staff
habis kau nak aku teropong ke??
mmg xkn dapat kerana ayie si lombok bersweater merah TIDAK akan MEMBENARKAN!
aku dan akema gendut hilang dalam gelap memnyediakan phasa berbunyi

"hanya ayie mengenal theodolite"

ayie si macho serta hancur!

kira2 alat supaya cukup!

bilalah aku boleh teropong?!




malam sat g aku post pasal 1st fasting day!