Wednesday, August 11, 2010

1ramadhan seribu kenangan

kita mulakan story seawal pagi ke kuliah hingga pulang dari terawih!

jam 8 aku dan rakan2 perlu menghadiri kelas structural,kelas kira2 keseimbangan dan kekukuhan!berjalan lancar sahaja proses p&p (pembelajaran dan pelajaran) terus tersusuk kedal minda! berkat ramadan!

gap an hour,

aku,capik, cikwan dan akema gendut hilang dalam gelap menuju ke library perlu habiskan kira2.lazimnya kami ke DAMAI CAFE,tapi agak x lazim kalau perlu pada hari ini! akema dan cikwan telah memilih tingkat atas library! kurang bunyi beeeeeez! aku dan capik lewat 2 minit!
sampai2, akema sengih kerang busuk sambil menyebut rezeki! aku pandang belakang!

prof izzi bai kat belakang tuh!
ala, penceramah selebriti tuuu 
lecturer mathe disini
dia sgt ramah!


cover2,wat2 x nmpak!semua wat dunno je,
hipokrit! 
hahaha

tiba2,, kamu guna line phone apa??
capik jawab celcom
nah rm1
capik masih blur bertawar menawar xnak ambik,
last2 aku tolak dia suh ambik
prof izzi ask her to dial a number and listen!
capik blur tu ikut je sambil membebel
in the phone story bout prof izzi,
then baru si capik ni perasan yang mamat kasi rm1 tuh prof izzi!
gosh,, 
she's soo blur!
buktinya
jeng jeng jeng

percaya atau tidak,
TERPULANGLAH!



habis kelas petang trus jln2 ke bazar ramadan! ramai sangat2 makhluk di situ.
ade nasi biru2 menarik perhatian aku. p la beratur utk dapatkan NASI KERABU tu


sangat sedap ok!

mata pun dok usha2 makanan lain. dah aim dah nk makan ape esok. yebayeba, ayam golek menanti esok!

after berbuka, cik rumet kasi pin tudung dari sabah!
ouch,,
TERHARU & TERUJA!


SEKIAN, TERIMA KASIH!
fanna yusoff melaporkan dari uitm arau!