Friday, July 2, 2010

turun pangkat

semalam aku on9 sampai lebam mata. sampai ke pagi aku melayari internet. more to blog walking,. then aku usha2 fb. one of my friend post bout collage. dia suruh semak bagi mengetahui bilik manakah yg pakai anda duduki dan siapa yang bakal menemani anda! then aku yakin2 je aku still duduk di puncak alam tuh.
alah, kat tingkat tiga, bilik yang sama. 

tapikan,, pagi2 rumet msg tanya dapat bilik mana? aku quite berdebar. so, check lakan, bkk la student portal. macam beng btol! maklumat pasal list nama tu xde kat situ. msg cik rumet!cik rumet cakap bukak kat website uitm perlis,

ok dapat namun mencari nama amat lah susah, dibuat dalam bentuk list nama budak sek! kene tgk 0ne by one,sekali tgk tiada. dua kali tgk tiada, kali ketiga pon tiada. so cuak,, esok sudah mahu pulang. msg rumet kembali. rumet cakap dapat GL! 023 kot! quite xpercaya. search nama lagi. JUMPA!mmg kat 023!

haiyoo2. no more permandangan spender indah! no more kasi kain baju level bawah basah! kali ni baju aku lak dibasahkan. no more mengah2 naik tangga! 

harap pertukaran bilik ini adalah hanya omong kosong pihak pengurusan kolej!

ni kat aras tiga
tangga yg menjadi medan senaman aku

mungkinkah aku bakal tinggal di GL??