Sunday, July 4, 2010

perjalanan

yuhuuuuuuuuuuu. aku dah kat arau beb. samapai aroung 0130. sampai2 je, tinggal beg kat surau. xmampu mak nk angkat kat atas cos sat g kene bwk turun lak. disebabkan mantan biliku sudah berpenghuni, maka menumpang kasih la aku kat bilik zue. 


bertolak dari rumah jam 1600. awalkan?? mmgla cos sat g nak g jejalan buang duit dahulu. sepanjang perjalanan aku moody. kerje tido je, sampai GIANT, aku giat ambik barang keperluan yang tiada, around kol 1800 kami dahstart bergerak menuju ke stesen bas medan gopeng. cari kedai makan dulu. aku call zue. kebetulan zue baru sampai, aku ajak makan sekali. makan2 jam dah 1930. terus ke platform bas maraliner. tunggu mencangak la pintu bas bukak! lambat!!


lambaian perpisahan buat family


dalam bas aku berceloteh ngan zue. biasa la kan, dah lama xjumpe. sembang sampai ngantuk. zue tido. aku try tido tp xleh, tgk je la jln. jgn ade langsuir lambai2 sudah!


tertido


jaga kembali


tido


sampai jitra, ramai turun. aku tgk2 la belakang, xde org! depan pon sama,. walaweh,, tinggal aku ngn zue aje!


sampai kangar, cari teksi!


perjalanan ke arau melalai i-city perlis.SEMANGAT!! tetibe ade roadblock, kelam kabut pakcik teksi pakai seatbelt. pakcik tu cekit darah. kene byr rm 24! gilak!


aku kembali ke student life