Saturday, February 27, 2010

peluh!

hari minggu kene bgn awal???
wth,,,
xnakkkkkkkk
nak tido,,,
*sembahyang tetap perlu ok!*

alahaiiiii,,
longlai je aku melangkah ke
SUKANEKA INAI,,

kesan kemalasan itu,,,
satu acare pun aku xmasuk,,
fine!,,
mmg aku tiada semangat kesukanan!
i admit that!,,
tapi aku penyokong yang hebat,,,
memng hebat!
itulah kelebihan ku,,,
memberi sumbangan besar ape,,

mule2 kitorg aerobatic,,
eh,,
aerobic,,
hahaha,,
aku semangat! tapi luluh punah semangatku bila,
kakak2 instructor mengong,,
adoiiiiii,,,
mane lecturer cantik nih??
nak puan yang conduct aerobic,,
puan best!
kakak2 tu xbest!
xbest at all!

then,,
soru dulu,,
energy perlu ditingkatkan!

hahah~
aku suke bebeno bergambar nih,,
org bersukan aku berposing,,

click!








sekian,
wabilah hi taufiq wa hidayah,,
assalamualaikum w.t.h