Sunday, February 28, 2010

keterujaan

seawal 6,30am,,
bgn 4 subuh,,
adik2,,
solat itu tiang agama,,
tanpa tiang,,
robohlah kita!


ok2,,
back to my story,,
then,,
tido kembali
*yg ni x yah ikut, sempit pintu rezeki*
8.30 kembali bgn,,
mandi, iron baju+tudung,,
knp???
krn ini bertemu MEJAR DR. FAEZ KHALEED,,
ala,,
angkasawan msia (2),
rakan2 janji kol sepuluh akan bergerak,,
aku pon mengenakan tudung seawal 9.45,,
tiba2,,
awal siap fanna!
senyum je la,,
9.45 bai,,
you baru nak mandi!
benci menunggu!
sabar farhana,sabar

bosan!
webcam???
no,
snapping!
bukan lakonan ye,,
i mmg terbersing saat jari ingin click!





saye mmg suka menunjuk!

saat dinantikan,,,
drum please,,,,,,,,

################################
cari perbezaan antara this 2 pics,,
'
'
'
'
betol!
baby n mother!

sila duduk!
next chair 4 me pleaseeeeeeee,,,
berangan lah,,

capik,ckwan n akma amat teruja,,
aen n zue???
try cari dorang,,,
jumpe???
hahah~
dibelakang mejar lah,,
sian,,
mereka amat kecewa,,
aku??
tukang tangkap la,,
tgn seni katekan!
siswi uitm amat teruja,,
see,,
mate mejar memanah wajah ku,,
aku tersipu disaat menangkap pic dirimu,,
******************************************
time aku lak ye kawan2,,



fuh3,,
termimpilah akan diriku
penat bace2 nih,,
harap2 menjadi!
":)


bersinarnye wajah ku,,,
jgn jeles je readers!




sheikh muzaffar shukor juga telah aku temui,,
bukti???
la pic terdelete!
betol wei,,
ade,,
xcaye sudah,,
faiz n muzaffar???

faiz: sempoi n lawak
muzaffar: steady n hensemmm