Sunday, May 6, 2012

tie to knot

he WAS my ears..
was
such a dream
gone when u r wake up.
o when ur alarm start to do the job..

we just friend, a good one. split all!
then, HE knows better. no, HE knows the BEST.
so, keep the distance.
me, no. but him.
thanks.
serious thanks. a good way dude!

normal, our brain love to recall
preview.
fanna, kenapa kau takut nak kawen?
kau takut ada anak?? takut mengandung??

shoot.
sebab kami rapat, talk having child tak sentuh perasaan ok. tercuit pon tidak
he want to married at the time and my words more to insist.. laterally..

responsible. tanggungjawab
tu yang aku takut.


terkenang sebab my bestie ask me.
opinion, dia nak kawen dah tapi ada rasa 50-50.


aku mudah kata istikarah dulu..
kalau aku dalam kasut dia, aku istikarah tak??
jauhkanlah dari ciri2 munafik..