Wednesday, September 7, 2011

euwww.. auwwww

ramai dah merungut/mengeluh/mengata/mengeji pasal penggunaan bahasa2 pelik sms nih. sekarang giliran aku pulak

dulu aku macam tak kisah pon. sebab bende tu tak belaku kat aku. kwn2 aku semua jenis taip full ejaan o standard shortform. skema?? bukan, zaman kami melayan sms ni dah berlalu. aging!

entry ni wujud kerana SEMALAM sepupu; read: lelaki, hensem, lepasan spm, stok awek disetiap tempat, simcard ada 8! chatting ngn aku. maka bermulanya sinar hidup baru.

weh lik wal. cmpai kol pe?
(weh balik awal ye. sampai pukul berapa)

ko li pe? pe?
(ko beli ape? berapa?)

aku tgh mam lekor tggn. cdp kuahnye
(aku tgh makan keropok lekor terengganu. sedap cicahnya)

puih, tergagap gagap aku mengeja. penyudahnya dia terima bom atom dari aku.
ko ni pehal? gagap? macam bapok je aku rasa. typing elok2 boleh tak??
mam apa?? MAKAN ok makan!

tak cool ok tak COOL


note: mam bagi golongan aging nih bermaksud MAMPOS!