Monday, August 22, 2011

kaleh-kaleh

setelah dilantik menjadi pengganggur berjaya, maka aku manfaatkan segala peluang yg diberikan 4 bulan nih. mulamula cuti dulu, tv ini wa yang punya. 24/7 ngadap. jump from one channel to one channel. tapi masalah astro nih, semua cerita ada 3 session. rotate cite yg sama

dulu aku suka prima. tapi sekarang dah jadi channel indon la pulak. pastu ria join. masyhur gila cerita indon kat channel2 ni. phuittt..

 

maka aku layan la axn. ofcos sebab csi tu. tergoda i ngn horatio caine. eh, aku suka jugak leverage. coolio. tapi sekarang depa baru je nk mula session baru... session lama semua dah cover. ;(




tukar lak channel fox(710). lyn bones, svu and ncis. big prob ini channel is subtitle xde. dah la pakai bahasa sainstifik bagai. menggagau nk paham.dia ganti ngn alih bahasa. potong stim beb. rasa ko tgk otomen je.


pastu tgk diva(702) pulak. cerita zaman panglima mana ntah dia ambik. gambo tak lawo langsung. cer tgk csi miami tu. cerita cerah, terang menderang. kelasss kau jah!



fuhhh..
actually motip aku tulis ni
astro nih suka sgt naik tax tapi level service tahap bawah tanah.. 
aku masih ada kat rumah nih...
jamulah mata aku ngn cerita best2 sikit astro oiii..