Wednesday, January 19, 2011

bertahun lagi mungkin

dulu mase sek rendah, bila cikgu tanya 3 cita2  untuk nk letak dalam fail hijau, penuh semangat aku cakap nak jadi cikgu, polis dan pelukis. pelukis bai, gila kentang la. seni pon ko xde farhana oi.. masuk darjah 2 pulak, cita up cikit, doktor, cikgu dan pramugari. cittttttt pramugari! aku xtau la apa masalah aku dulu. mesti ada je satu career yang hampeh xtercapai akal!

sekarang xsangka aku ambik engineering. semua bermula bila aku masuk teknik! sebab spm aku agak ok! 7a tu *bangga* aku continue je civil eng. tup tup dah final year dah aku! pasni aku further degree pulak. insyaALLAH.

tadi ngarut2 ngn adila. aku cakap mesti kita semua akan berpisah time degree. so aku suggest we all gather after dah ade anak. hahaha. motif. nak tgk badan sapa macam tong drum! then cakap nak p langkawi semua. p tempat yg kitorg p masa muda2. capik tanya nak bawak husband ke??? kalau bwk husband, dia nak pakai seksi2. hishhh,, xholiday la kau. akan terperuk dalam langgura tu!

~kini~

 








akan datang???