Friday, December 10, 2010

MAAF,, lambat terima award!





SI DIA YANG TAG AKU & SERBA SEDIKIT TENTANG BELIAU :)
alkisahnya, nama diberi syafiqah roslee. hubungan persahabatan terjalin sejak sepurnama lagi. sangat baik, cantik, bijak, harmoni, destiny, jelita, menawan, rupawan, perawan, dermawan, jutawan serta wartawan,, 

ehem ehem capik, penat teman memuji nih, cheezy wedges large satuuuu

NAMA BLOG AKU SERTA KENAPA 
alkisahnya, (byk beno kisah kau fanna oiii, pang!!) mainanJEMARI nama diberi kerana sesuai dgn keadaan. jari2 menaip bermainkan kata2 yang terlintas lantas megubah satu ilusi agar kalian memahami serta mengerti setiap keluh kesah, riang ria, tawa manja, tangis duka si penulis


5 PERKARA KESUKAAN
  1.  family saya 
  2. kawan saya
  3. rumah saya
  4. duit saya
  5. tidor saya 
 



5 PERKARA KEBENCIAN
 blurrrrrr



so,, aku nk awarded this award to mereka2 diluar sana!