Friday, November 5, 2010

tukar cerita

ok fine! tahu korang muak baca aku mengadu domba sebab banjir, xde air, xde proper food! ok, aku STOP! actually everything is back to normal. yebayeba

mature!
yes, aku nk cerita akan kematangan. usia mematang manusia. yes, its true! cuma either lambat atau cepat. sometime, baru je age 18, dah matang dah. no more crying-like-hell-when-you-leave-me. ade gak yang dah age 20++ masih lagi like-pink-stuff-comel2-hello-kitty.

alkisahnya,
one of my friend said nak kawen. aku terkejut beb. she kinda gadis-keluar-malam-tanpa-arah-serta-tanpa-takut. kira mmg she enjoy teenage life 100% ok!. so, when she want to jump to another phrase, aku pon, APAKAH??? ya, she had meet the mr. right. the truly mr.right!

agak berbeza antara dia yang dulu dan dia yang sekarang. dulu suka main2 even is it damn serious thing! call me tgh malam just hari-hujan-i-cant-sleep. free birthday call, lagi lah aku terseksa. celcom=a week. terpaksa dengar dia baca artikel2 kat internet selama seminggu.

sekarang,
still call berjam-jam. cerita lebih ada input like "diakan, dah ada bf, bf dia bla bla bla" xpon "kamu sihat?" hahahaha. ada different dari yg dulu but i cant explain it. yang pasti lain, dan ada kematangan disitu.

hey kawan,
semoga kamu bahagia,
terimakasih layan karutcarut aku time2 banjir nih
nak tunggu profile pic aku bersama en jejaka??
nanti2la, sebab aku xmo kawen sama tahun ngn kamu!