Wednesday, September 1, 2010

malam ini seronok

kenapa saya suka malam ini
kerana malam ni best
kenapa malam ini best
kerana saya seronok pd malam ini
kenapa saya seronok pada malam ini
kerana saya makan makaroni sedap
kenapa saya suka makan makaroni
kerana saya suka variety food
kenapa saya suka variety food
supaya lidah xbosan
kenapa lidah xbosan
kerana lidah suka kannya
kenapa lidah suka 
kerana lidah nk rasa something different than usual
kenapa mesti saya gembira pada malam ini
kerana bertemu kawan lama
kenapa bertemu kawan lama
kerana kawan lama add di fb
kerana begitu gembira diatas add dia
kerana sudah almost 3 years x contact
kenapa xcontact
kerana masing2 busy
kenapa busy 
kerana semua diluar negeri
kenapa dia begitu istimewa
kerana dia kwn brash saya

tati si sexy
ouch,,







minah,
maaf aku xjd pendengar setia kamu!
aku support dari belakang je la,,
fight oh~