Sunday, September 19, 2010

im here

lama menyepikan,

beb, susah kot nk berkumpul ngn keluarga; mean by KELUARGA sanak saudara. so, raya, memang aku pulun raya sungguh2 la. xsempat nk tangkap gambo pon! xkuasa aku nk hurung camera, lebih baik dok join sembang2 gosip2.

families datang rumah mmg xputus2! so, sbagai anak mithali lagi solehah, mmg keje aku la buat air, angkat hidangan, masak, cuci pinggang mangkuk, husssss,, mmg buruh raya lah. xsempat nk melawa di hari raya. byk baju2 raya xpakai lagi. simpan stok raya tahun depan! ;p

2.30am aku sampai arau. and again, bas delay! SEJAM bai! mmg terbaik lah! TERIMAKASIH MARALINER kerana menguji tahap kesabaran aku! ternyata aku org yg sabar domba melayan karenah KAU!

korang
SELAMAT HARI RAYA,,
20 hari lagi,,
jom2 g rumah terbuka (kalau la ada kat arau nih)






visitor blog menurun gilak kos aku hilang 2 minggu nih :'(