Monday, September 27, 2010

ia memang benar!

kadang kala kebenaran itu memberi luka yg mendalam

jgn kau butakan mata, pekakkan telinga menangkis kebenaran itu

biar kita kecewa, nangis, down sekarang

tapi jgn kita menyesal bila diri ternoda!

jgn biarkan nafsu dia mengawal akal2 kita

bersyukurlah hijab telah terbuka dikala kau terleka,












dulu aku ragu2. as we all know couple is haram di sisi islam. ia membawa more to kejahilan & kemaksiatan!
bila kawan aku ckp tentang couple is haram, aku bukak hujah bermacam-macam serta contah dari org berhampiran akan mereka berubah positively after couple. yg dulu malas dah rajin p library, yg dulu solat aci lan lut sudah penuh solatnya, yg dulu kaki perempuan, sudah setia kepada 1!
teringat akan tegasnya "kata2 allah itu sentiasa benar"

allah telah bukak hijab itu,,
aku rase sgt kerdil, malu,,

konklusinya aku rase soo bad!

kalau korng nk pertikaikan,,
sila dalami ini
" jgn kau hampiri zina "

renungkanlah maksud hampiri

take o leave
saya sekadar berblogging!