Monday, May 10, 2010

perjalanan

dari parit buntar
ku ke ipoh,,
perjalanan hanya dipenuhi dgn air liur basi ku!
melena sepanjang perjalanan

sms dari kakakku,,
katanya aku akn diambik dari ipoh
xyah tukar bas
wah,,
terharu,,,
tapi,,,
2 hours bai,,
wa kene tunggu,,
ngntuk nak mati,,
sampai je pakcu aku,,,
aku terpinga-pinga,,
dimana ruang tuk aku duduk????
adoiiii
wa macam sardin kot!
nasib baik nak hntar adik sepupu g asrama,,
so,,
kejap je la aku kene penyet
pakcu dok ligan bas 
janji kol 2.30
tetapi kami lambat 5 min,,
sepupu aku dah cuak,,
hahaah
nasib baik sempat

then kami singgah TESCO kampar!
mak pesan beli gula
aku ambik kesempatan beli jam tuk bday abah this 21 mei,,
dalam purse ade 128 rat je,,
cukup ke???
tgk2 ade offered bai
mmg lgkah kanan
hahaha
aku plih POLO tuk abah














harga sebenar rm300
after less dapat rm90
berbaloi-baloi
new arrival pulak tuh,,
mesti abah terharu nanti,,
aku anak yang baik
ouch~

abah demam,hope abah cepat sihat