Tuesday, May 18, 2010

1 & sejuta

saat berkomentar ngn kak marni,,
aku tulis ini,,
berkawan biar seribu,,
bercinta biar berjuta,,
she like it,,
hahaha
lawak2

ketika ini teringat akan cerita cik adila
akan perihal rumetnya,,
kapel seiring umur,,
umur 20,,
sudah kapel 20 kali
wah,,
sgt laku la kamu,,
ketika itu aku dan dila gelak sakan,,
ktrg pon start kira
punyalah xnak kalah
disebabkan rumetnya sgt bdjt,,
aku n adila kira semula lelaki yg ktrg kawan,,
melebihi ke??
hahaha
klau kira yg kawan mmg la,,
kalau kire no sesat kat hp, kwn ym, kwn ms n kwn fb,,
mmg la byk,,
=))

haiyaa,,
nasib baik aku nih jenis xlyn no sesat,,
xlyn ym yg gila galak,,
xlyn chat room,,
xlyn adik@kakak angkat kat ms,,
so,,
xde la ramai mcm rumet cik adila

xpe la x couple,,
xpe la kalau hp xbermsg,,
xpe la ym ngn kwn2 shj,,
xpe la ms dah terminate,,
xpe la kwn kat fb cikit,,

janji aku x ambik hak org,, 
janji aku xterhengeh2,,
janji aku ttp jd diri

kan korang kan,,
baik korang setuju ngn aku,,
kalau x,,
jumaat ni je la tuttttttt,,
=))
muka sem 2 kot,,
xigt la