Friday, April 2, 2010

mereka

lain padang, lain belalang,,
lain orang, lain ragamnya,,

pantun ke tu???
xmasuk pon!
ntah aku pon xtau,,
ayat org dulu2
aku just copy je!

announcement!!!!
masitah tlh selamat melahirkan baby boy!
ain baru je bagi tahu tadi,,
sonoknye jd mommy,,

masitah,,
simple je jalan yang die pilih,,
kawin mase age 19,,
hbs school keje,,
kumpul duit n kawen ngn bf die yg merupakan teman sekelas,,
hantaran cukup rendah!
kawen ngn org yang die coulpe bertahun-tahun,,
bahagia n telah melahirkan zuriat suaminya,,
sgt simple!
simple asal bahagia!

aku,,
xnak la setakat spm,,
dan juga dip,,
nak ke degree,,
bf???
tolak ketepi dahulu!
nanti2 la,,
malas nak berdua lagi!
see,,
sgt complicated!
memilih dan merancang,,

farahin,,
12 jun is her wedding,,
tadi die jemput aku!
secara exclusive
sorang lagi bakal menjd wife!

oh
aku masih student,,
korang mendaki tangga pelamin,
alu daki tangga kelas,,
korang dukung anak,,
aku dukung certificate,,
korang serve suami,,
aku serve klien,,
korang peluk suami,,
aku peluk teddy!

oh,,
kita berbeza!
tapi kita tetap kawan!