Wednesday, April 14, 2010

makan untuk hidup!

aku= nanti balik test belikan moi sup weh
eza= byknye makan
aku= makan tuk hidup!
eza= aku nampak macam hidup tuk makan je
aku= xla,, aku hidup tuk tdo!

lol~
hahaha~
bicara aku ngn rumet
hari nih mmg aku makan byk,,
ape yg aku makan hari???
weetameal+milo=sarapan
megi tomyam=12pm(lapis perut b4 kelas 1pm)
nasi ayam berempah= lunch
honeydew+nasi bungkus=dinner
ice blended=saat boring kala wat kira2
moi soup= safer

arwah aki cakap"kamu nih lebih macam belah taiping la,, cume kurus n tinggi je macam aku"
see kurus n tinggi
that y la aku x gemuk even makan banyk,,
jeles x anda semua!
hahaha

tapi hari ni jugak la byk bende aku tumpahkan!
benci!
tangan kejang ke cik fanna oiii,,
mula2 milo,, then ais blended choc(hbis bju putih aku), lastly sup!

adoiii,,
test 3 days berturut2
SEMOGA DAPAT MENGENDALIKAN STRESS YE FANNA!


oh lagu farhana keudara di radio saat ini!
hahaha~