Saturday, April 3, 2010

daymare!

membaca torsion,,
menghafal foumulanya,,,
ok
done!
formula n graph dah cover,,
tgk suspended brigde pulak!
mata sudah diawangan,,
closer,,
closer,,
closer,,

tertdi tapi amat nyenyak,,
tibe2,,
oh,,
capik datang,,
nak tanya utm wood,,
aku x cover lagi,,

kembali kepada 3 hinge parabolic arch,,
truskan bacaan,,
zahirnya x mampu,,
once again,,
terlelap!
kali nih aku bermimpi!
bermimpi melakukan experiment!
ya experiment!
mungkin kerana kepada sudah full n muak with experiment!

dalam mimpi,,
aku tercari2 my apparatus,,
looking around!
x jumpe,,
sdngkan kwn2 yang lain dah buat n hmpr siap!
bg mengelakkan kekeliruan,,
aku jump to the next exp!
exp ape???
take skull from the fresh body!
wth!
knp tetibe aku jd pembunuh!
xnak,,

sampai sekarang aku masih dihantui,,
aku rase seperti aku pembunuh lak!
encik yang kene bunuh oleh aku didalam mimpi sebentar tadi,,,
sila JGN menuntut dendam,,
aku just terbunuh anda dalam mimpi sahaja,,,
tapi,,
dsebabkan aku mmg takot skrg nih!
SORI!

guys,,
u may look me as a penakot!
i dont care,,
mmg aku asyik teringat je cara aku ambik skull tadi!
kejam!