Tuesday, April 27, 2010

call

2am
teringat sesuatu
seperti tarikh istimewa
50% yakin
50%  x

msg
weh, hepi bday
reply mane tahu,,
mesti la tau

start msg,,
terlambat reply
dapat call
3am-4am
macam2 cerita kuar
menyingkap kisah family
rakan
n routine life

agh bile balik,,
minggu depan 7 8 9hb aku balik
oh,,
xbalik lagi time tu,,
kamu nih,,
setiap kali aku balik mesti x balik 
wat macam mane,,

kecik2
sume share,,
keropok, basikal, g ngaji same2
baju raye hampir same,,
keputusan exam seakan sama,,
kawan aku baik,
kawan kamu bdjt!

time perlukan back up,,
akulah peneman,,
melawan kata2 kawan kamu yang bdjt tuh,,
mereka sombong tak kala kamu stpm, mereka sekadar poli,,
aku said g mampus ngn poli dorang, aku bdk sek nih selalu kuar masuk je poli dia,,
bicara g main bowling dgn mu,,
aku mencelah,,
main di mane??
jj,,,
ha???jj?? la kenapa x main kat gm,, jj x sronok lnsung,, agh slalu main kat gm,, mane layan jj
*padan muka, weh aku nih membesar dalam suasana family 1st*
tak kala kamu naik pangkat jd supervisor,,
si kawan baik= aku nak further master
n again i said bla la,, degree baru 1 sem,,
kencang!!!

along,,
happy birthday
moga gaji naik2
boleh la blnje saye!