Tuesday, March 23, 2010

semuanya,,

form 1,,
tercari-cari kawan,,
time tu kite bergabung ngan dak sekolah lain,,
n i meet my geng,,
gossiping same2,,
menghafal vocab arab together,,
g rest same2,,

then bile pmr,,
kamu masuk mrsm,,
tapi kite masih cntct,,
walaupun jarang,,
bile aku masuk teknik,,
kite semakin jauh,,
kite 2 2 busy ngan spm,,
after spm,,
we meet again,,
berceloteh gaya lebih dewasa,,
then u masuk mtrik,,
kite jadi lost,,,
aku busy with my u life
n u busy with matrik life,,,

sebentar tadi aku baru je bukak fb kamu,,,
sgt bangga ngan kamu,,
impian kamu hampir tercapai
wahhhh,,
my friend bakal jd doc physiology,,
caya la beb!
sgt bangga dgn kamu!

sori,,
kos kdg2 aku lupe nak tgr kamu kat fb!
tapi yang pasti aku bangge ngan kamu!

nanti if i ade masalah emosi,,
i rujuk kamu ye!

kita membesar seiring waktu,,
ade antara kite sampai ke menara gading,,
ade jugak kecundam dpertengahan jalan,,
tapi itu bukan ukuran,,
as long as kita eratkan hubungan kita!