Saturday, March 13, 2010

meluat!

panas nih!

bikin hati hot je,,,
g mampos la weh,,,
ade aku kisah ke result kau menggunung????
blah!
satu pun aku x heran!
aku tahu lah korng sgt heran ngan result aku!
so,,
aku just berlaku jujur,,
menjawab segala pertanyaan!
aku xpernah bangga o what ngn ape yang aku dapat!
sebab aku dah usaha!
so result aku bergantung ngn usaha aku
n
dengan izin allah!

bila aku asking back your result,,
nantilah aku gtau,,,
aku punye result lebih kurang ko je,,
sial r weh,,
aku tahu r result kau menggunung!
nak cover2 pe hal,,,
bkannya aku bunuh diri pon if kau lebih dari aku!
bodoh!
mentaliti kuno!

biar la setiap word aku ni kasar,,
aku dah mlas nak layan korang!
still menyindir aku bcos of my spm!
knp ek???
xpuas hati???
xpuas hati cakap,,
g r ambik balik spm,,,
bagi dpt straight A's,,
aku tahu aku bukan selected,,
tapi dah mmg rezeki aku kan,,
so,,
kau nak melawan takdir pehal???
bile result u aku menggunung,,,
fanna kan pandai!
so,,
aku mmg pandai,,
nak pandai,,
blajar r beb!
bile result agak kencundam,,,
ala,,,
kamu kan ambik subjk tough,,
tapi,,
aku tahu,,
result aku yang teruk ni sampai kat sume org,,,
maybe di isi tajuk,,
zaman kejatuhan farhana!

bila agaknya bangsa kita nak maju,,
kawan berjaya kite try jatuhkan dia,,
kawan jatuh,, kite wat party!

kita nih masih melukut d tepi gantang!
perasan x??
see your environment la sayang oi,,,,,