Friday, March 19, 2010

ape????

pencil case terkurung didalam bengkel material!
so,,
no pencils, pens, rubber, ruler, highlighters,
n more important is
my mesin kira2!!!!!!
wehhhhhh
dah r ade test nih!
semalam meminjam drpd kwn rumet!
tq kawan rumet,,
rumet pun,,
tq rumet cos bg pnjm pen, ruler, rubber,
jasamu amat ku kenang!

kerana pemadam amat aku perlukan,,
aku membeli 1 utk kegunaan aku!
bercost rm 1.40,,
aku hulurkan not 50,,
xde duit kecik nih!
dik,,
xde duit pecah lah!
xpe2,,
jap ye kak,,

sambil2 mencari not 10 dalam beg!
jumpe!
hulur pulak rm1o kat kakak tu!
kecik lagi xde ke dik???
xde chance la!

hoi!
anda bukak kdai ke pempamerkan brg2 dalam kdai!
dah tahu mesti ade pelanggan yang akan tukar duit!
tolongla sediakan duit chance!

ni satu hal pulak!
aku g kedai lain,,
beli barang2 utk mengeciklan nilai wang itu!

hishhhhh,,,
ade ke kdai macam tu!
dalam u pulak tu!
mmg2 sah la student akan berbelanja d situ!
xmunasabah btol!

*mempreparekan diri utk test esok pagi*
*kiraan support!*
*here i come!*