Monday, February 8, 2010

ituPERLU


mr blog,,
dengarlah keluh kesah diriku ini,,

mencari kejayaan meninggalkan kesihatan,,

benar,,
bile tsunami report menjelma,,
ditambah dgn tuto,,
persiapan test lagi,,,
makanku entah kemana,,
tidurku sekadar perlu,,
solatku turut terganggu
*lambat ckit lbh2 lagi isyak*
tumpuan dalam kelas pun terganng gara2 sleepy,,
haisyyy,,
bak kata athikah seri,,
*kate nak jadi engineer*
*susah2 dahulu,senang2 kemudian*

betol tu,,
tapi,,,
......................
..........................
*bermonolog dalam hati*

tadi syahir kol dua kali,,
2 2 aku x angkat,,
saje xnak angkat,,
hp kat tangan je pun time tuh,,
after 2hour,
aku msg,,
asking y call me?
knp aku msg???
krn ade rase hormat terhadap org len,,
kte perlu hormat org yang nak ambik berat pasal diri kite
aku xnak dilebal SOMBONG oleh org dikenali,,
n
aku xnak nmpk obvious sgt yg aku nak menjauhkan diri,,
biar ia berlaku secara natural,,