Monday, February 1, 2010

ok tuan2 n puan2,,,
entry kite pada hari ini bertajuk,,
jeng3

dipengaruhi @mempengaruhi???

hohoho,,,

anda category???

a) mudah terpengaruh
b) suka mempengaruhi

ha???
a??
b??
o
both??

aku pun xsure aku ni category ape???
sometimes,,
aku men redah je,,
xkire korang nak ke xnak,,
and
somehow
mudah dipengaruhi oleh sales2 diluar tuh,,
perempuan=mudah dipujuk rayu
setuju???

knp nak post pasal ni noh???
sebab aku xsuke org yg mudah sgt ter pengaruh,,
aka
.
.
.
.
culture shock

meluat,,
tambahanpula jika ia berkait rapat dgn boyas,,,
eh,,
boys,,
ngaduh sbb lelaki,,
yg dulunye skema thp dewa,,
la jadi wanita terhangat,,
kononnye,,
ntah2 terhangit,,
memang xleh bla,,
peduli ape aku korang de boyafren!!!
none my business,,

*entry ini dituju khas kpd mereka yg terlibat*



pesanan dari penaja,,
CELCOM BLUE,,

mentang skrg guna bband celcom,,